Η Διαθήκη Της Αν Λι
Βασισμένο σε έναν πραγματικό θρύλο, το «Η Διαθήκη της Αν Λι» αφηγείται την ιστορία της ιδρύτριας της θρησκευτικής σέκτας των Σέικερ. Η Αμάντα Σέιφριντ υποδύεται την ασυγκράτητη αρχηγό τους, που κηρύττει τη φυλετική και κοινωνική ισότητα και λατρεύεται από τους οπαδούς της. Με πρωτότυπους ύμνους, η ταινία αποτυπώνει την έκσταση και την αγωνία της Λι στην προσπάθειά της να οικοδομήσει μια ουτοπία.
Από τη βραβευμένη με Όσκαρ δημιουργό Μόνα Φάστβολντ (σκηνοθέτρια του “Ο Κόσμος Μετά» και συνσεναριογράφος του «The Brutalist») έρχεται μια συναρπαστική ιστορία βασισμένη στον πραγματικό θρύλο της Αν Λι, ιδρύτριας της θρησκευτικής αίρεσης με το όνομα Σέικερς. Η Αμάντα Σέιφριντ έχει τον πρωταγωνιστικό ρόλο της ασυγκράτητης αρχηγού των Σέικερ, που κηρύττει τη φυλετική και κοινωνική ισότητα και λατρεύεται από τους οπαδούς της. Το «Η Διαθήκη της Αν Λι» αποτυπώνει την έκσταση και την αγωνία της Λι στην προσπάθειά της να οικοδομήσει μια ουτοπία, και περιλαμβάνει πάνω από μια δεκαριά παραδοσιακούς ύμνους των Σέικερ δοσμένους πρωτότυπα, με τη μορφή εκστατικών χορογραφιών από τη Σίλια Ρόλσον-Χολ («Vox Lux») και πρωτότυπα τραγούδια και μουσική από τον Ντάνιελ Μπλούμπεργκ («The Brutalist»). Το καστ της ταινίας συμπληρώνουν οι Τόμασιν ΜακΚένζι, Λιούις Πούλμαν, Στέισι Μάρτιν, Μάθιου Μπίαρντ, Σκοτ Χάντι, Βαϊόλα Πρίτιτζον, Τζέιμι Μπόγκιο, Ντέιβιντ Κέιλ, Τιμ Μπλέικ Νέλσον και Κρίστοφερ Άμποτ, σε σενάριο Φάστβολντ και Μπρέιντι Κόρμπετ.