The Fischer Movie
Οι αθλητές του Fischer Freeskiing πηγαίνουν στα βουνά σε αυτό το συναρπαστικό αθλητικό φιλμ δράσης. Με τεράστιους γκρεμούς, βαθύ πυκνό χιόνι, όμορφα τοπία και τέλεια διαμορφωμένα πάρκα.