Married to a Psychopath
Για κάθε γυναίκα που γνωρίζει, ο Μάλκολμ Γουέμπστερ είναι ένας καρδιοκατακτητής με άψογους τρόπους, αλλά πίσω από αυτήν τη γοητευτική προσωπικότητα, είναι ένας παθολογικός ψεύτης και άκαρδος δολοφόνος που πίστευε ότι είχε καταφέρει να διαφύγει έχοντας διαπράξει τον τέλειο φόνο.
Σε μια μικρή σκωτσέζικη πόλη, η αστυνομία υποπτεύεται τον κατά συρροήν δολοφόνο Μάλκολμ Γουέμπστερ.
Η αστυνομία του Στραθκλάιντ συνεχίζει τη μυστική έρευνα του υπόπτου για φόνο Μάλκολμ Γουέμπστερ.