Η Τελευταία Εκπομπή της: Η Απαγωγή της Τζόντι Χάισεντρουτ
Μια παρουσιάστρια ειδήσεων εξαφανίζεται το 1995 υπό μυστηριώδεις συνθήκες, αλλά νέα σημαντικά στοιχεία μετά από δεκαετίες ίσως οδηγήσουν τελικά στην εξιχνίαση της ανατριχιαστικής άλυτης υπόθεσης.
Μια δημοφιλής παρουσιάστρια ειδήσεων εξαφανίζεται και οι υποψίες στρέφονται σε έναν νέο ύποπτο.
Ένα σκίτσο και μια νέα πληροφορία για την απαγωγή της Τζόντι αλλάζουν την κατεύθυνση της έρευνας.
Η έρευνα για την Τζόντι με ειδικά εκπαιδευμένο σκύλο ξεκινά, με ύποπτο έναν κατά συρροή δολοφόνο.