Οι Μεγάλες Επιτυχίες
Η Χάριετ ανακαλύπτει πως κάποια τραγούδια την ταξιδεύουν πίσω στον χρόνο - κυριολεκτικά. Ξαναζώντας ένα παλιό ειδύλλιο ενώ παρουσιάζεται ένας νέος έρωτας στο παρόν μέσω του συνδέσμου ανάμεσα στη μουσική και την ανάμνηση, αναρωτιέται αν θα άλλαζε το παρελθόν αν μπορούσε.