Litterbugs
Με τη βοήθεια των ιπτάμενων μηχανικών της πλασμάτων, μια νεαρή εφευρέτρια και ένας αινιγματικός, μικροσκοπικός σούπερ ήρωας τα βάζουν με τους νταήδες της πόλης και χτίζουν μια απρόσμενη φιλία.