Werewolf by Night
Μια βαριά, σκοτεινή βραδιά, μια κρυφή σέκτα κυνηγών τεράτων αναδύεται από τις σκιές και συγκεντρώνεται στον επιβλητικό ναό του Μπλάντστοουν, ύστερα από τον θάνατο του αρχηγού τους. Σε μια παράξενη και μακάβρια τελετή στη μνήμη του, οι παριστάμενοι ξεκινούν έναν μυστηριώδη και θανατηφόρο διαγωνισμό με έπαθλο ένα πανίσχυρο κειμήλιο – ένα κυνήγι που θα τους φέρει πρόσωπο με πρόσωπο με ένα επικίνδυνο τέρας.
Μια βαριά, σκοτεινή βραδιά, μια κρυφή σέκτα κυνηγών τεράτων αναδύεται από τις σκιές και συγκεντρώνεται στον επιβλητικό ναό του Μπλάντστοουν, ύστερα από τον θάνατο του αρχηγού τους. Σε μια παράξενη και μακάβρια τελετή στη μνήμη του, οι παριστάμενοι ξεκινούν έναν μυστηριώδη και θανατηφόρο διαγωνισμό με έπαθλο ένα πανίσχυρο κειμήλιο – ένα κυνήγι που θα τους φέρει πρόσωπο με πρόσωπο με ένα επικίνδυνο τέρας. Εμπνευσμένο από τις ταινίες τρόμου του 1930 και 1940, αυτό το ανατριχιαστικό αφιέρωμα προσδοκά να διεγείρει την αίσθηση του φόβου και του πανικού, με έντονο σασπένς και σκηνές που ξαφνιάζουν, διερευνώντας μια νέα γωνιά του κινηματογραφικού σύμπαντος της Marvel.