Bikes vs Cars
Σε μια εποχή όπου οι πόλεις μας κυριαρχούνται από τον θόρυβο και τη ρύπανση των αυτοκινήτων, η ταινία ακολουθεί ακτιβιστές και στοχαστές που αγωνίζονται υπέρ του ποδηλάτου. Αντιμέτωποι με τα δισεκατομμύρια του λόμπι και της διαφήμισης της αυτοκινητοβιομηχανίας, δίνουν μια κρίσιμη μάχη για ένα βιώσιμο και καθαρό μέλλον.