Τα χρονικά της Αμφίβια, η κωμική περιπέτεια μιας 13χρονης,της Ανν Μπούντσοϊ. Η οποία μεταφέρεται στον κόσμο της Αμφίβια, ένα άγριο έλος γεμάτο βατραχο-ανθρώπους που μιλούν.
Τα χρονικά της Αμφίβια, μια κωμική περιπέτεια της 13χρονης, της Ανν Μπούντσοϊ. Η οποία, αφού έκλεψε ένα μυστηριώδες μουσικό κουτί, μεταφέρεται με μαγικό τρόπο, στον κόσμο της Αμφίβια, ένα άγριο έλος γεμάτο βατραχο-ανθρώπους που μιλούν. Με τη βοήθεια ενός ευερέθιστου νεαρού βατράχου, τον Σπριγκ, η Ανν θα μεταμορφωθεί από τέρας σε ηρωίδα και θα ανακαλύψει την πρώτη αληθινή φιλία της ζωής της.