Το Πιο Γλυκό Σπασικλάκι
Έχοντας μόλις γνωρίσει το σινεφίλ σπασικλάκι Τζος, η ντίβα Ντύλαν πρωταγωνιστείι στο ντοκιμαντέρ του, ώστε να στεφθεί Βασίλισσα στο σχολείο. Αλλά ο Τζος διαπιστώνει ότι η αληθινή της προσωπικότητα είναι πιο ενδιαφέρουσα από την ψεύτικη βιτρίνα.
Η Σάρα Χάιλαντ και ο Ματ Πρόκοπ ενώνουν τις δυνάμεις τους σε αυτή την κωμωδία που αποδεικνύει ότι μερικές μεταμορφώσεις αλλάζουν ζωές. Η ντίβα Ντύλαν (Χάιλαντ) ρίχνει κατά λάθος την ακριβή τσάντα της σε ένα συντριβάνι και εκπλήσσεται όταν βλέπει τον σπασίκλα σινεφίλ Τζος (Πρόκοπ) να βουτάει για να τη σώσει. Ο Τζος σώζει την τσάντα, αλλά η Ντύλαν αρπάζει την ευκαιρία να πρωταγωνιστήσει στο νέο του ντοκιμαντέρ. Η Ντύλαν ελπίζει ότι η ταινία θα τη βοηθήσει να στεφθεί Βασίλισσα στο σχολείο - είναι ο μόνος της στόχος στη ζωή! Ο Τζος όμως θέλει να φτιάξει μια ταινία που θα αποκαλύπτει τη σκληρή αλήθεια για τον αγώνα της δημοτικότητας. Αλλά όσο περισσότερο γνωρίζει τη Ντύλαν, τόσο διαπιστώνει ότι η αληθινή της προσωπικότητα είναι πιο ενδιαφέρουσα από την ψεύτικη βιτρίνα που έχει δημιουργήσει. Την τελευταία στιγμή, ο Τζος αποφασίζει να δείξει αυτό το υπέροχο κορίτσι σε όλο τον κόσμο, αλλά πώς θα αντιδράσει άραγε η Ντύλαν.