Μπλούι Μικρού Μήκους
Τα Μπλούι Μικρού Μήκους είναι μια συλλογή από αστείες και γλυκές στιγμές με τις Μπλούι & Μπίνγκο. Παρουσιάζουμε μερικούς νέους χαρακτήρες μαζί με τους αγαπημένους του κοινού!