Μπλούι
Η Μπλούι είναι ένας ανεξάντλητος εξάχρονος Αυστραλιανός σκύλος βοοειδών, ο οποίος λατρεύει να παίζει και να μετατρέπει τις καθημερινές οικογενειακές στιγμές σε αξέχαστες περιπέτειες, αναπτύσσοντας τη φαντασία της καθώς και την ψυχική, σωματική και συναισθηματική ανθεκτικότητα της.
Αυτή η αστεία και ειλικρινής ματιά στη σύγχρονη οικογενειακή ζωή γιορτάζει το γεγονός, του κατά πόσο το ευφάνταστο παιχνίδι συμβάλλει στη διαμόρφωση υγιών παιδιών. Το Αυστραλιανό κουτάβι βοοειδών, η Μπλούι, έχει μια απεριόριστη φαντασία και λατρεύει να μετατρέπει την καθημερινή ζωή σε παιχνιδιάρικες περιπέτειες. Αυτή και η μικρή αδελφή της Μπίνγκο ρίχνονται στην εξερεύνηση του κόσμου τους, χρησιμοποιώντας το παιχνίδι για να κατακτήσουν τους φόβους τους και να δοκιμάσουν τους ενήλικους ρόλους. Και τους αρέσει πολύ να πειράζουν τους γονείς τους - ιδιαίτερα του μπαμπά - στη διασκέδαση και τα παιχνίδια τους. Η μαμά Τσίλι επέστρεψε στη δουλειά και ο μπαμπάς Μπάντιτ ισορροπεί τον χρόνο του ανάμεσα στη φροντίδα των παιδιών και την εργασία από το σπίτι. Αλλά αν και μπορεί να πιστεύει ότι έχει τον έλεγχο, τα κορίτσια κάνουν κουμάντο όταν πρόκειται για παιχνίδι - και σχεδόν όλα τα άλλα!