Erbarme Dich: Matthaus Passion Stories
Το Erbarme Dich δείχνει τη βαθιά επίδραση του «Κατά Ματθαίον Πάθη» σε μερικά άτομα, με τα οποία γνωριζόμαστε κατά τη διάρκεια μιας παράστασης σε μια ερειπωμένη εκκλησία, όπου ένα χορωδιακό και ένα ορχηστρικό σύνολο υπό τη διεύθυνση του Πίτερ-Γιαν Λόισινκ ερμηνεύουν για άστεγους και πρόσφυγες. Τα Πάθη του Χριστού εν έτει 2013.