Σταχτοπούτα
Ένας πρίγκιπας, μια κολοκύθα, ένα γυάλινο γοβάκι... το πιο διαχρονικό παραμύθι της ιστορίας επιστρέφει, με μια εντελώς σύγχρονη εκδοχή, με ένα καστ από αστέρες, όπως η Γουίτνεϊ Χιούστον και η Γούπι Γκόλντμπεργκ.
Ένας πρίγκιπας, μια κολοκύθα, ένα γυάλινο γοβάκι... το πιο διαχρονικό παραμύθι της ιστορίας επιστρέφει, με μια εντελώς μοντέρνα εκδοχή, με ένα καστ από αστέρες, που περιλαμβάνει την ασύγκριτη Γουίτνεϊ Χιούστον και την Γούπι Γκόλντμπεργκ. Η εντυπωσιακή σταρ της ποπ, Μπράντι, πρωταγωνιστεί στον ρόλο της όμορφης Σταχτοπούτας, η οποία υφίσταται τα βάσανα της κακιάς μητριάς και των κακομαθημένων θετών αδελφών της. Το όνειρο της Σταχτοπούτας, να πάει στον χορό και να χορέψει με τον πρίγκιπα, πραγματοποιείται, όταν η νεράιδα νονά της τής μαθαίνει ότι με θετική σκέψη, «Κάθε μέρα συμβαίνουν απίθανα πράγματα»!