Therapy
Σε αυτό το ψυχολογικό θρίλερ, ο κόσμος ενός επιτυχημένου ψυχοθεραπευτή ανατρέπεται όταν ανακαλύπτει τον ασθενή του δολοφονημένο στο γραφείο του. Καθώς γίνεται ο κύριος ύποπτος, πρέπει να περιηγηθεί σε έναν ιστό εξαπάτησης για να αποκαλύψει την αλήθεια και να καθαρίσει το όνομά του.