Ο Γάμος του Καλύτερού μου Φίλου
Μια απολαυστική ρομαντική κωμωδία που τα έχει όλα: τρέλα, συγκίνηση και άφθονο γέλιο. Η Ρόμπερτς λάμπει ως Τζουλς Πότερ, που φοβάται τη δέσμευση, αλλά συνειδητοποιεί ότι είναι ερωτευμένη με τον κολλητό της, τον Μάικλ (Μαλρόνεϊ). Το μόνο πρόβλημα; Εκείνος ετοιμάζεται να παντρευτεί μια άλλη.
Οι Julia Roberts, Dermot Mulroney, Cameron Diaz και Rupert Everett πρωταγωνιστούν στο MY BEST FRIEND'S WEDDING, μια ευχάριστη κωμωδία που σας χαρίζει τρελές, συγκινητικές και πολλές αστείες στιγμές. Η Roberts είναι μαγευτική ως η Jules Potter, μια γυναίκα που αποφεύγει τις δεσμεύσεις ενώ συνειδητοποιεί διστακτικά ότι είναι ερωτευμένη με τον καλύτερό της φίλο Michael (Mulroney). Υπάρχει μόνο ένα πρόβλημα: είναι να παντρευτεί κάποια άλλη. Γεμάτη παλαβά, κωμικά και σατανικά σχέδια, η Jules θα κάνει τα πάντα για να τον κερδίσει… εκτός να του πει την αλήθεια.