Η Νύφη το 'Σκασε
Ο Άικ Γκράχαμ, ένας κυνικός αρθρογράφος σε εφημερίδες της μεγαλούπολης, είναι πρόθυμος να γράψει για τη Μάγκι Κάρπεντερ, κάτοικο μιας μικρής πόλης που το σκάει από τους γάμους της. Όμως, όσο περισσότερα μαθαίνει ο Άικ για τη σκανδαλώδη Μάγκι, τόσο περισσότερο την ερωτεύεται.
Ο Άικ Γκρέιχαμ (Ρίτσαρντ Γκιρ) είναι ένας αρθρογράφος εφημερίδων μεγάλης πόλης που προκαλεί σάλο με μια κολακευτική και τρελά λανθασμένη ιστορία για τη Μάγκι Κάρπεντερ (Τζούλια Ρόμπερτς), μια γυναίκα που ζει σε μια μικρή πόλη και η φήμη της ότι αφήνει τους άνδρες στον βωμό της εκκλησίας την έχει κάνει τοπικό θρύλο. Όμως, ενώ ο Άικ σχεδιάζει να αποδείξει ότι είχε δίκιο για τη Μάγκι και η Μάγκι σχεδιάζει να εκδικηθεί τον Άικ, κανένας από τους δύο δεν περιμένει ότι θα ανάψουν φωτιές όταν τελικά συναντηθούν.