Έρικ Ντέιν: Ζωή, Απώλεια και Θάρρος - Ειδικό Αφιέρωμα με την Νταϊάν Σόγιερ
Ο Έρικ Ντέιν, ο αγαπημένος πρωταγωνιστής των "Grey’s Anatomy" και "Euphoria", έφυγε από τη ζωή μετά από τη γενναία μάχη του με την ALS. Το 2025, ο Ντέιν μιλά για πρώτη φορά στη Νταϊάν Σόγιερ για τη διάγνωσή του. Ο χαρισματικός σταρ ανοίγει την καρδιά του για την υγεία, την οικογένεια και τη δουλειά του.
Μετά τον θάνατο του Έρικ Ντέιν, ύστερα από μια σκληρή μάχη με την ALS, τιμούμε τον αγαπημένο ηθοποιό και ξαναβλέπουμε τη συνέντευξη της Νταϊάν Σόγιερ από το ABC News, όπου μίλησε για πρώτη φορά για τη διάγνωσή του. Ο Ντέιν θυμάται τη στιγμή που έμαθε τα νέα, τα συμπτώματά του και πώς η ασθένεια διαμόρφωνε το μέλλον του. Αναπολεί επίσης τους πρώτους του ρόλους, τις καλές και τις κακές στιγμές στο "Grey's Anatomy", τη φιλία του με την Έλεν Πομπέο και όσα του δίνουν χαρά. Στη συνέχεια, στην παρέα προστίθεται η γιατρός του, κορυφαία ειδικός στην ALS και διευθύντρια του Ινστιτούτου Νευροεπιστημών του Massachusetts General Brigham, Δρ. Μέριτ Κούντκοβιτς. Μαζί συζητούν γιατί είναι δύσκολο να διαγνωστεί η ALS, για την ανησυχητική αύξηση των κρουσμάτων και τους πιθανούς καθημερινούς παράγοντες. Μιλούν επίσης για την ελπίδα που δίνουν οι νέες έρευνες και η τεχνολογία. Το επεισόδιο θυμάται το viral Ice Bucket Challenge του 2014 και τον διαρκή αντίκτυπό του στην ευαισθητοποίηση και την έρευνα για την ALS.