Conviction - Murder At The Station
Στις 17 Οκτωβρίου 2008, η Πόλα Πούλτον εξαφανίζεται. Εντοπίζεται νεκρή 11 μέρες μετά στο αμάξι της.
Σ' αυτό το επεισόδιο, η Λουίζ ψάχνει για στοιχεία που μπορούν να δικαιολογήσουν την άσκηση έφεσης.