Health is Wealth
Είναι η καλή υγεία το ύψιστο αγαθό στη ζωή; Αυτό το ντοκιμαντέρ αμφισβητεί το δεδομένο, αναρωτώμενο αν είμαστε οι μόνοι υπεύθυνοι για την ευημερία μας και εξετάζει αν η θυσία της υγείας για έναν μεγαλύτερο σκοπό μπορεί να γίνει δρόμος προς την ωριμότητα.