The Talent
Ο Τόμι είναι ένας ντροπαλός, παραγκωνισμένος βοηθός παραγωγής που δουλεύει στο πλατό της διαφήμισης ενός πολυτελούς αυτοκινήτου. Όταν ο κινηματογραφικός σταρ, Ντέιβιντ, φτάνει για να γυρίσει τη διαφήμιση, ο Τόμι ακολουθεί ένα μονοπάτι από ψίχουλα που ίσως τον οδηγήσει στη δόξα, στον Ντέιβιντ, και στην πιο αληθινή εκδοχή του εαυτού του. Το "The Talent" είναι μια έντονη εξερεύνηση της αρρενωπότητας, της φιλοδοξίας και της επιθυμίας.