Κώδικας Da Vinci
Ο Ρόμπερτ Λάνγκτον, καθηγητής της συμβολικής, και η κρυπτογράφος Σοφί Νεβέ, προσπαθούν να εξιχνιάσουν το μυστήριο της δολοφονίας του διευθυντή του Λούβρου, ο οποίος πριν πεθάνει άφησε διάφορα κρυπτογραφημένα μηνύματα σχετιζόμενα με τον Ντα Βίντσι, αλλά και με ανατρεπτικές αποκαλύψεις γύρω από την καταγωγή του Χριστιανισμού.
Το διεθνές μπεστ σέλερ του Dan Brown ζωντανεύει στην ταινία Κώδικας Ντα Βίντσι, με σκηνοθέτη τον Ron Howard και σεναριογράφο τον Akiva Goldsman. Ο συμβολολόγος Robert Langdon (ο βραβευμένος με Όσκαρ Tom Hanks, Καλύτερου Αντρικού Ρόλου το 1993 για το Philadelphia, και το 1994 για το Forrest Gump) και η κρυπτογράφος Sophie Neveu (Audrey Tautou) μπλέκονται σε μια αγωνιώδη περιπέτεια καθώς πρέπει να εξιχνιάσουν μια παράξενη δολοφονία που θα τους ταξιδέψει στη Γαλλία και στην Αγγλία, ως και τα βάθη μιας μυστηριώδους αρχαίας αδελφότητας, όπου θα ανακαλύψουν ένα μυστικό που προστατεύεται από την εποχή του Χριστού. Με κορυφαίες ερμηνείες από τους Sir Ian McKellen, Alfred Molina και Jean Reno, οι κριτικοί είπαν ότι ο Κώδικας Ντα Βίντσι είναι «συναρπαστικό»* και «ενδιαφέρον»*, ένα «κορυφαίο θρίλερ»**.