Μνημείων Άνδρες
Εν μέσω του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, μια μικρή ομάδα ειδικών της τέχνης καλούνται από τον Ρούσβελτ ως στρατιώτες και στέλνονται στο ευρωπαϊκό θέατρο για να προστατεύσουν κτίρια και μνημεία ιστορικής σημασίας και να εντοπίσουν τεράστιες ποσότητες ανεκτίμητης τέχνης που λεηλατήθηκαν από τους Ναζί. Ανακαλύπτοντας τέχνη σε κάστρα και ορυχεία, αγωνίζονται ενάντια στον χρόνο καθώς οι Ναζί προσπαθούν να καταστρέψουν ό,τι μπορούν.
Βασισμένο στην αληθινή ιστορία του μεγαλύτερου κυνηγιού θησαυρού στην ιστορία, το ΜΝΗΜΕΙΩΝ ΑΝΤΡΕΣ είναι μια ταινία δράσης που εστιάζει σε επτά ηλικιωμένους, παράξενους διευθυντές μουσείων, καλλιτέχνες, αρχιτέκτονες, επιμελητές και ιστορικούς τέχνης που βρέθηκαν στην πρώτη γραμμή του Β' Παγκοσμίου Πολέμου για τη διάσωση των καλλιτεχνικών αριστουργημάτων του κόσμου από τους Ναζί κλέφτες και την επιστροφή τους στους νόμιμους ιδιοκτήτες τους. Με την τέχνη κρυμμένη πίσω από τις γραμμές του εχθρού, πώς θα μπορούσαν αυτοί οι τύποι να ελπίζουν να πετύχουν; Αλλά όταν οι Μνημείων Άνδρες βρεθούν σε έναν αγώνα ενάντια στον χρόνο για να αποφύγουν την καταστροφή χιλίων ετών πολιτισμού, θα διακινδυνεύσουν τη ζωή τους για να προστατεύσουν και να υπερασπιστούν τα μεγαλύτερα επιτεύγματα της ανθρωπότητας.