The Intelligent Hand
Το Crafts in Peril παρουσιάζει τον εξαφανιζόμενο κόσμο της παραδοσιακής τεχνοτροπίας μέσα από τις ζωές πέντε τεχνιτών, αποκαλύπτοντας την πολιτιστική σημασία που είναι σε κίνδυνο και τη βαθιά απώλεια εάν αυτές οι τέχνες εξαφανιστούν.