Ντοκιμαντέρ, Βιογραφία
Όταν ο Εντγκάρ Ντεγκά πέθανε το 1917, η ανακάλυψη δεκάδων έργων του Εντουάρ Μανέ στην ιδιωτική του συλλογή σόκαρε τον κόσμο της τέχνης. Αυτή η ταινία αποκαλύπτει τη μυστική και πολύπλοκη φιλία μεταξύ δύο δεξιοτεχνών του ιμπρεσιονισμού που ήταν ταυτόχρονα αντίπαλοι και φίλοι.