Γιαγιά
Μια γιαγιά, η Νόνα θέλει να περάσει τη μέρα παρακολουθώντας την αγαπημένη της τηλεοπτική εκπομπή τα Σαββατιάτικα Σκαμπίλια. Όμως, όταν η πεντάχρονη εγγονή Ρενέ έρχεται ξαφνικά, η Νόνα διχάζεται ανάμεσα στις δύο πιο αγαπημένες της ασχολίες.