Devil's Water
Στο Μπαγκλαντές, 49 εκατομμύρια άνθρωποι δηλητηριάζονται αργά από αρσενικό στο πόσιμο νερό τους. Μέσα από τις συγκινητικές ιστορίες δύο κοριτσιών και ενός επιστήμονα, η ταινία αποκαλύπτει μια καταστροφική υγειονομική κρίση και τον αγώνα για επιβίωση σε χωριά που έχουν αφεθεί στη μοίρα τους.