Ο Πλανήτης των Πιθήκων
Ένα διαστημικό σκάφος των ΗΠΑ προσγειώνεται σε έναν έρημο πλανήτη, όπου οι αστροναύτες ανακαλύπτουν έναν κόσμο που κυριαρχείται από πιθήκους και οι άνθρωποι θεωρούνται άγρια ζώα.
Ο Τσάρλτον Ίστον και ο Ρόντι Μακ Ντόουολ πρωταγωνιστούν σε αυτό το θρυλικό αριστούργημα επιστημονικής φαντασίας. Ο αστροναύτης Τέιλορ (Ίστον) προσγειώνεται σε έναν μακρινό πλανήτη που κυβερνάται από πιθήκους που χρησιμοποιούν μια πρωτόγονη φυλή ανθρώπων για πειραματισμούς και αθλήματα. Σύντομα ο Τέιλορ βρίσκεται ανάμεσα στους κυνηγημένους και η ζωή του είναι στα χέρια ενός καλοπροαίρετου επιστήμονα χιμπατζή (Μακ Ντόουολ).