While You Live, Shine
Εξερευνήστε τις αρχαίες μελωδίες του δυτικού κόσμου με έναν αφοσιωμένο μουσικολόγο. Ταξιδέψτε σε έναν ξεχασμένο τρόπο ζωής μέσα από εμβυθιστικούς ήχους και εικόνες. Ένα συναρπαστικό κάλεσμα να αγκαλιάσετε τη μουσική, την ανθρωπότητα και την κοινότητα με έναν νέο τρόπο.