Secret Treasures - L'Assemblée Nationale
Πέρα από τις πολιτικές συζητήσεις, η Γαλλική Εθνοσυνέλευση κρύβει έναν κόσμο κρυμμένων θησαυρών. Αυτή η ταινία ανοίγει τις πόρτες στον ναό της γαλλικής δημοκρατίας, αποκαλύπτοντας τη μυστική τέχνη, τα λεπτά έργα και την ανύποπτη ιστορία που φιλοξενείται μέσα στα εμβληματικά τείχη του.