Big Boys Don't Cry
Εμπνευσμένος από πραγματικά γεγονότα, ο Παύλος επισκέπτεται την τραυματική του παιδική ηλικία σε ένα οίκο φροντίδας μετά από την αυτοκτονία ενός φίλου που προκαλεί αστυνομική έρευνα. Αντιμετωπίζοντας το παρελθόν του, αναζητά παρηγοριά σε μια νέα σχέση, αλλά αντιμετωπίζει μια σύγκρουση με τους δαίμονές του.