Ο 13ος Πολεμιστής
Ένας πρέσβης που έχει εξοριστεί μακριά από την πατρίδα του, ο Αχμέντ (Μπαντέρας), συναντά μια ομάδα άγριων μαχητών, οι οποίοι δέχονται επιθέσεις θηριωδών τεράτων, τα οποία καταβροχθίζουν οτιδήποτε ζωντανό βρουν στο διάβα τους!
Ο Αντόνιο Μπαντέρας (Η Μάσκα του Ζορό, Εβίτα) είναι ο σταρ αυτής της συγκλονιστικής περιπέτειας δράσης από τον σκηνοθέτη των επιτυχιών "Πολύ σκληρός για να πεθάνει" και «Υπόθεση Τόμας Κράουν». Ένας πρέσβης που έχει εξοριστεί μακριά από την πατρίδα του, ο Αχμέντ (Μπαντέρας) συναντά μια ομάδα άγριων μαχητών οι οποίοι δέχονται επιθέσεις θηριωδών τεράτων τα οποία καταβροχθίζουν οτιδήποτε ζωντανό βρουν στο διάβα τους. Όταν μια γριά μάντισσα προειδοποιεί τους στρατιώτες ότι είναι καταδικασμένοι να αποτύχουν αν δεν βρουν έναν 13ο πολεμιστή, ο Αχμέντ αναγκάζεται να συμμαχήσει μαζί τους προκειμένου να νικήσουν τον μυστηριώδη εχθρό. Γεμάτη αγωνία και ενθουσιασμό, η συναρπαστική αυτή ταινία θα συγκινήσει οποιονδήποτε απολαμβάνει τη δράση σε επικές διαστάσεις.