Η Παράξενη Ζωή του Τίμοθι Γκριν
Η Σίντι και ο Τζιμ Γκριν θέλουν απεγνωσμένα να κάνουν οικογένεια, αλλά μπορούν μόνο να ονειρεύονται πώς θα είναι το παιδί τους. Όταν ο μικρός Τίμοθι εμφανίζεται στο κατώφλι τους μια θυελλώδη νύχτα, η Σίντι και ο Τζιμ μαθαίνουν ότι μερικές φορές το απροσδόκητο μπορεί να φέρει κάποια από τα μεγαλύτερα δώρα της ζωής.