Hedhehog Spikiney
Ο Σπάικινι, ένας καλόκαρδος σκαντζόχοιρος, έχει ένα συσσίτιο για όσους έχουν ανάγκη. Όταν το φαγητό εξαφανίζεται ένα χειμωνιάτικο βράδυ, η επιβίωσή τους κινδυνεύει. Οι φίλοι του —ο γέρος πίθηκος με το μπαστούνι, ο ορφανός σκίουρος, ένα αδέσποτο πουλί και ο κάστορας με ουρά από βατραχοπέδιλο— τον ακολουθούν θαρραλέα στην αποστολή τους να βρουν το κλεμμένο φαγητό.
Ο Σπάικινι, ένας καλόκαρδος σκαντζόχοιρος, έχει ένα συσσίτιο για όσους έχουν ανάγκη. Όταν ένα βράδυ το φαγητό εξαφανίζεται μυστηριωδώς, η επιβίωση όλων κινδυνεύει. Οι φίλοι του Σπάικινι –ένας γέρος πίθηκος με μπαστούνι, ένας ορφανός σκίουρος, ένα αδέσποτο πουλί κι ένας κάστορας με βατραχοπέδιλο για ουρά– τον βοηθούν στην αναζήτηση. Όλοι πιστεύουν ότι ο κλέφτης είναι ένα τέρας. Τα ίχνη τούς οδηγούν σε μια σκοτεινή σπηλιά, όπου πρέπει να το αντιμετωπίσουν με γενναιότητα.