Αυτή η γεμάτη δράση σειρά ακολουθεί τον Μάικλ Σκόφιλντ που πηγαίνει στη φυλακή για να σώσει τη ζωή του μοναδικού του αδερφού, του Λίνκολν, ο οποίος καταδικάστηκε με τη θανατική ποινή για ένα έγκλημα που δεν διέπραξε.