H is for Harry
Ο 11χρονος Χάρι ξεκινάει τη χρονιά του στο σχολείο του στο Λονδίνο χωρίς να ξέρει να διαβάζει ή να γράφει. Πίσω από τον αναλφαβητισμό του κρύβονται βαθιά οικογενειακά και κοινωνικά προβλήματα. Σε μια συγκινητική διαδρομή δύο ετών, ένας δάσκαλος παλεύει στο πλευρό του για να του προσφέρει μια νέα αρχή και μια φωνή.