Το 'Θαύμα' του Ποταμού Χάντσον
Το «'Θαύμα' του Ποταμού Χάντσον» αφηγείται τη δραματική αληθινή ιστορία της τρομακτικής και τελικά θριαμβευτικής αναγκαστικής προσγείωσης της πτήσης 1549 στον ποταμό Χάντσον. Με προσωπικές και συγκινητικές συνεντεύξεις καθώς και δραματικές αναπαραστάσεις μεγάλης κλίμακας, η ταινία αποκαλύπτει λεπτομέρειες από τους επιβάτες και το πλήρωμα και δείχνει ότι η ίδια η συντριβή ήταν απλώς η αρχή του αγώνα τους για επιβίωση.