Widdershins
Ο Μπράιαν Κοξ δίνει τη φωνή του στον κύριο Γουίντερσινς, έναν καθωσπρέπει τζέντλεμαν του οποίου η απόλυτα αυτοματοποιημένη ζωή βυθίζεται στο χάος, όταν επιδιώκει να κατακτήσει μια ατίθαση γυναίκα παρά τις συμβουλές του μπάτλερ-ρομπότ του.