ΤΑ ΖΟΜΠΙ: Το Μυστήριο της Άντισον
Η Άντισον είναι η οικοδεσπότρια του Φθινοπωρινού Χορού του Χαλογουίν και προσπαθεί να διασκεδάσουν όλοι.
Η Άντισον είναι η οικοδεσπότρια του Φθινοπωρινού Χορού του Χαλογουίν και προσπαθεί να διασκεδάσουν όλοι. Αφού επιδιοθώνουν ένα κοστούμι Γαριδάκι με κάποια μαγικά πετράδια αυτό ζωντανεύει και γίνεται σαν τέρας του Φράνκενστάιν σαρώνοντας τα πάντα στο πέρασμα του και τρομοκρατώντας τους πάντες. Οι Άντισον, Ζεντ και Ουίλα πρέπει να συνεργαστούν για να σωθεί η βραδιά και το σχολείο!