Ντοκιμαντέρ, Βιογραφία
Στο πατριαρχικό Νεπάλ, η Belmaya, μια νεαρή αγράμματη γυναίκα από την κάστα Ντάλιτ, ονειρεύεται την ανεξαρτησία. Σε ένα συγκλονιστικό πενταετές ταξίδι, εκπαιδεύεται ως σκηνοθέτις και, μέσα από τον φακό της, τολμά να αμφισβητήσει τον καταπιεστικό σύζυγο και την κοινωνία της, δημιουργώντας μια βραβευμένη ταινία και βρίσκοντας τη φωνή της.