Elvis & Benny
Οι κολλητοί Έλβις και Μπένι ζουν απίθανες περιπέτειες σε έναν παράξενο φανταστικό κόσμο. Από τον φάρο τους στην έρημο, έρχονται αντιμέτωποι με τον τρομακτικό Σάντι, ένα γιγάντιο γαλάζιο αστακο-κουνέλι που καραδοκεί. Και οι δύο ερωτευμένοι με την εκρηκτική γοργόνα Τουκάν, βασίζονται στην προστάτιδά τους Μπαμπέτ, ένα μεταμορφωτικό αγγελο-παπάκι, για να τους σώσει από κάθε απειλή.
Ο Έλβις και ο Μπένι, κολλητοί φίλοι, ζουν απίθανες περιπέτειες σε έναν φανταστικό κόσμο γεμάτο παράξενα πλάσματα. Έχουν μοναδική αίσθηση του χιούμορ και είναι και οι δύο τρελά ερωτευμένοι με την εκθαμβωτική αλλά θερμόαιμη γοργoνo-ιππόκαμπο Τουκάν. Παίζουν με ασφάλεια πάνω από το έδαφος, στον φάρο τους, που περιβάλλεται από ναυάγια σε ένα έρημο τοπίο. Κίνδυνος όμως παραμονεύει από κάτω, με τη μορφή ενός γιγάντιου μπλε υπόγειου τέρατος, του αστακο-κουνελιού Σάντι. Όταν κινδυνεύουν, η Μπαμπέτ, η φύλακας άγγελος-πάπια και μεταμορφωτής, έρχεται να τους σώσει.