Bollywood Hero
Το Bollywood Hero ακολουθεί τον Ολλανδό ηθοποιό Νικ στο Μουμπάι για έναν ρόλο στο Μπόλιγουντ. Εκείνος δημιουργεί δεσμό με τη συμπρωταγωνίστριά του, Σίτα, αντιμετωπίζοντας ηθικά διλήμματα μετά την παρακολούθηση ενός θανατηφόρου ατυχήματος αλλάζοντας τη ζωή του και αναλαμβάνοντας δράση ενάντια στις κοινωνικές αδικίες.