Emergence
Μια αστυνομικός αναλαμβάνει να φροντίσει το μικρό παιδί που βρέθηκε κοντά στον τόπο ενός μυστηριώδους ατυχήματος, το οποίο δεν έχει καμία ανάμνηση για το τι συνέβη. Η έρευνα την οδηγεί σε μια συνωμοσία μεγαλύτερη από αυτή που φανταζόταν με την ταυτότητα του παιδιού να βρίσκεται στο επίκεντρο των πάντων.