Ντάρκγουινγκ Ντακ
Η σειρά Ντάρκγουινγκ Ντακ διηγείται τις περιπέτειες του υπερήρωα και του βοηθού του, Βολίδα Μακουάκ. Με την μυστική του ταυτότητα ως Ντρέικ Μαλάρντ, ζει μια μονότονη ζωή με την κόρη του Γκόσαλιν και τους γείτονες, τη χαζή οικογένεια Μάντλφουτ.
Η σειρά Ντάρκγουινγκ Ντακ διηγείται τις περιπέτειες του υπερήρωα και του βοηθού του, Βολίδα Μακουάκ. Με τη μυστική του ταυτότητα ως Ντρέικ Μαλάρντ, ζει μια μονότονη ζωή με την κόρη του Γκόσαλιν και τους γείτονες, την οικογένεια Μάντφουτ. Ο Ντάρκγουινγκ προσπαθεί να εξισορροπίσει την εγωιστική του ανάγκη για φήμη και προσοχή με την επιθυμία του να είναι καλός πατέρας και να κάνει το καλό για την πόλη.