Mango
Η Ζάντι έχει ινομυώματα που μεταμορφώνουν το σώμα της. Όταν προκύπτει η δουλειά των ονείρων της, αναγκάζεται να ζητήσει βοήθεια και να αντιμετωπίσει κατά μέτωπο την κατάστασή της, προτού οι ανεπιθύμητες αναπτύξεις πάρουν τον έλεγχο της ζωής της.
Η Ζάντι είναι μια ανεξάρτητη ανθοπώλισσα που υποφέρει σιωπηλά από ινομυώματα, όμως είναι αποφασισμένη να ανεβάσει την καριέρα της επίπεδο. Όταν προκύπτει η δουλειά των ονείρων της, αναζητά βοήθεια για να ελέγξει το σώμα της που μεταμορφώνεται, αλλά οι ανεπιθύμητες αναπτύξεις απειλούν να την κατακλύσουν.