A Blue Room
Ένας άντρας ξυπνάει σε ένα μπλε δωμάτιο. Είναι παγιδευμένος. Δεν μπορεί να βγει. Ένα παράθυρο είναι ο μόνος του σύνδεσμος με τον έξω κόσμο. Αυτό φιλτράρει την πραγματικότητα με μυστήριο τρόπο.