Blind Revenge
Ο Σερ Πολ, διακεκριμένος συγγραφέας, τυφλωμένος σε φρικτό ατύχημα, προσλαμβάνει τη φιλική Τζέιν Ράιντερ ως βοηθό του για να ξαναζήσει σκηνές του παρελθόντος του και να γράψει το τελευταίο του έργο. Η Τζέιν φαίνεται ιδανική: ελκυστική, έξυπνη, ψύχραιμη στις ξαφνικές εκκεντρικότητες του εργοδότη της. Σταδιακά όμως, αποκαλύπτεται η κρυφή της ατζέντα.