Λευκή Επιταγή
Η ζωή του 11χρονου Πρέστον Γουότερς μετατρέπεται σε μια περιπέτεια αξίας ενός εκατομμυρίου δολαρίων! Όταν ένας απατεώνας καταστρέφει το ποδήλατό του, ο Πρέστον θεωρεί ότι η μέρα του ξεκίνησε στραβά. Μια βιαστική αποζημίωση όμως φέρνει στα χέρια του μια λευκή επιταγή, την οποία ο μικρός συμπληρώνει με το ποσό του ενός εκατομμυρίου δολαρίων!
Ένας γρήγορος υπολογισμός μετατρέπει τη ζωή του 11χρονου Πρέστον Γουότερς σε μια περιπέτεια αξίας ενός εκατομμυρίου δολαρίων! Όταν ένας απατεώνας καταστρέφει το ποδήλατό του, ο Πρέστον θεωρεί ότι η μέρα του ξεκίνησε στραβά. Μια βιαστική αποζημίωση όμως φέρνει στα χέρια του μια λευκή επιταγή, την οποία ο μικρός συμπληρώνει με το ποσό του ενός εκατομμυρίου δολαρίων! Τώρα ο Πρέστον έχει περισσότερα λεφτά απ’ ότι ονειρευόταν ποτέ! Αποκτά ένα στούντιο, λιμουζίνα με σοφέρ και ξοδεύει σαν να μην υπάρχει αύριο! Το μόνο πρόβλημα όμως, όταν έχεις ένα εκατομμύριο δολάρια, είναι να τα διατηρήσεις - ειδικά όταν σε κυνηγάει ταυτόχρονα το FBI και μια σπείρα κακοποιών!