SEVENTEEN: OUR CHAPTER
Οι SEVENTEEN εμφανίζονται ως 13μελές συγκρότημα επί δέκα χρόνια χωρίς καμία αλλαγή στη σύνθεσή τους. Αλλά με μια σειρά από προσωρινές απουσίες να διαφαίνονται στον ορίζοντα, το γκρουπ αναρωτιέται: "Πόσο μακριά μπορούμε πραγματικά να φτάσουμε;"
Στο SEVENTEEN: OUR CHAPTER, το συγκρότημα αναλογίζεται το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον του, καθώς μοιράζεται για πρώτη φορά την ιστορία του σε μια σειρά ντοκιμαντέρ τεσσάρων επεισοδίων.
Οι SEVENTEEN αποκαλύπτουν αλήθειες και μοιράζονται τις σκέψεις τους με τους αγαπημένους τους.
Οι SEVENTEEN γράφουν την κατακλείδα της πρώτης τους δεκαετίας και μαντεύουν την επόμενη.