Knot
Ισορροπώντας σε ένα τεντωμένο σκοινί φόβου, ο Μπλου ζει με τρόμο μην πέσει στο κενό. Όταν συναντά την Όραντζ, ένα ανέμελο πνεύμα, παρασύρεται σε έναν χορό που τον φέρνει αντιμέτωπο με τις βαθύτερες φοβίες και την ανάγκη για ίαση.
Ισορροπώντας προσεκτικά σε τεντωμένο σκοινί, ο Μπλου ζει με τον φόβο της πτώσης στο κενό. Όταν συναντά την Όραντζ, ένα ανέμελο πνεύμα, παρασύρεται σε έναν αισθησιακό χορό που τον αναγκάζει να αντικρίσει τους πιο βαθιούς του φόβους. Βουτά στο υποσυνείδητό του, θεραπεύει παλιές πληγές και επιστρέφει για να αγκαλιάσει την ευφορική ενέργεια της Όραντζ.